اتاق مه

اتاق مه

دیوارهای اتاقم یادآور خاطرات زیادیست . هم خوب هم بد...
با آن بزرگ شده ام...
و حالا دوست دارم اینجا هم اتاقی داشته باشم تا علاوه بر ثبت خاطرات گذشته و حالم، بعضی روزمرگی ها، دیده ها و ذهنیاتی که در جریان نسبتا آرام و بعضاً متلاطم زندگی ام رخ می دهد را ماندگار کنم...


میم.خ

ادامه ی گیـــــــــلاس :)

سه شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۴۴ ب.ظ

توصیه می کنم هیچ وقت نا امید نشین

شاید گیلاسای اون بالا بالاها به دستتون نرسه

اما خدا صداتونو میشنوه و حواسش بهتون هست

ساعتی نمیگذره که یه درخت توت با میوه های رسیده بطوریکه دست کسی هم تا حالا بهش نرسیده، سر راهتون قرار می گیره

من می تونستم میوه های نرسیده ی شاخه های پایین اون درخت گیلاسو بچینم

اما مساله اینجاست که حدِ آرزوم گیلاسهای نرسیده نبود...

آرزوهاتون قشنگ

همّتـــ تون بلند :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۵
میم.خ

نظرات  (۲)

خدا وخ نداره برای من گیلاس ندیده.. والاااا :دی
پاسخ:
داره جانم داره ;)
۱۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۰۶ تا اینجا خواندم...
سلام

کتابی برای کتاب

http://baketab.blog.ir/post/60

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی