اتاق مه

اتاق مه

دیوارهای اتاقم یادآور خاطرات زیادیست . هم خوب هم بد...
با آن بزرگ شده ام...
و حالا دوست دارم اینجا هم اتاقی داشته باشم تا علاوه بر ثبت خاطرات گذشته و حالم، بعضی روزمرگی ها، دیده ها و ذهنیاتی که در جریان نسبتا آرام و بعضاً متلاطم زندگی ام رخ می دهد را ماندگار کنم...


میم.خ

بهار

پنجشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۱۶ ق.ظ

و این هم بهار 94

بهار1

بهار2

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۶
میم.خ

94

بهار

عکس

نظرات  (۶)

سلام سایت شاداب و سرحالی داری

خوشحال میشم به سایت من مراجعه کنی و باهم تبادل لینک داشته باشیم

در صورت موافق بودن به سایت ما مراجعه کنید و برای تبادل لینک اعلام آمادگی کنید

www.dam-dash.blog.ir

پاسخ:
مرسی.
به به :)
پاسخ:
بله واقعاً به به :) 
خیلیم عالیه شکوفه سیب دوس می دارم:)
پاسخ:
اون سفیده شکوفه ی درخت گلابیه :)
۰۷ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۱۱ گمـــــــشده :)
سلام..عیدت مبارک یاشه بانو.....ان شاالله سال خوبی داشته باشی...
منم تو یه خلاء بودم...این همه سال آرزو داشتیم بزار یه سال هم نداشته باشیم شاید خدا افتاد تو رودربایسی یه چیز خیلی خیلی خیلی خوب به ما داد..:))
پاسخ:
نمیدونم والا امسال امتحان می کنیم و همشو می سپریم دست خودش...  توام ایشالا سال خوبی داشته باشی :)
دلم گلابی خواست.. سال هاست یه گلابی درست و درمون گیرمون نیومده تو ولایت.. همه رو صادر می کنن.. 
پاسخ:
اتفاقاً جای شما خالی گلابیای درخت حیاطمون عالین :) عاااااااااالی :) فصلش  که شد عکساشو می ذارم حتماً :دی
کاری نکن شبونه بیام از سر دیوار همه رو کش برم ها؟:))
پاسخ:
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی