اتاق مه

اتاق مه

دیوارهای اتاقم یادآور خاطرات زیادیست . هم خوب هم بد...
با آن بزرگ شده ام...
و حالا دوست دارم اینجا هم اتاقی داشته باشم تا علاوه بر ثبت خاطرات گذشته و حالم، بعضی روزمرگی ها، دیده ها و ذهنیاتی که در جریان نسبتا آرام و بعضاً متلاطم زندگی ام رخ می دهد را ماندگار کنم...


میم.خ

متفاوت

شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰ ب.ظ

سال تحویل امسال برایم متفاوت بود... این تفاوت در بی تفاوتی من نسبت به تغییر سال بود...

هیچ آرزویی... هیچ فکری... هیچ امیدی... هیچ خواسته ای...

تمام مدت مشغول عکس گرفتن از سفره هفت سین قشنگمان بودم...

سال که تحویل شد، خانواده ام را بوسیدم و عیدی گرفتم...

همین...

هیچ فکر خاصی در سرم نبود...

یکجور خلاء...

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۱
میم.خ

نظرات  (۲)

من که اونقدر برام مهم نبود که حتی به زور هم شده خودم رو بیدار نگه دارم.. تخت گرفتم خوابیدم! والاااا :)
پاسخ:
هیچ وقت دلم نمیخواد سر سفره هفت سین نباشم وقتی سال تحویل میشه واسه همین این یکیو همیشه هستم!
راستی اصلا یادم نبود که برای سال نو باید فکر و آرزو کرد :) البته خواسته هام اهنوز سرجاشون هستن.
انشاله که سال خوبی براتون باشه، آرزو کنید و به آرزوهاتون برسید.
پاسخ:
امیدوارم سال خوبی برای همه باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی