اتاق مه

اتاق مه

دیوارهای اتاقم یادآور خاطرات زیادیست . هم خوب هم بد...
با آن بزرگ شده ام...
و حالا دوست دارم اینجا هم اتاقی داشته باشم تا علاوه بر ثبت خاطرات گذشته و حالم، بعضی روزمرگی ها، دیده ها و ذهنیاتی که در جریان نسبتا آرام و بعضاً متلاطم زندگی ام رخ می دهد را ماندگار کنم...


میم.خ

فلاکت

جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۵۳ ب.ظ

اگه بدونین با چه فلاکتی دارم پست میذارم!!!

در اتاقو باز کردم و لپ تاپمو بغل کردم تا اینترنت سیگنال بده و بتونم وصل بشم به نت!!!

اتاقمو عوض کردم، دو نفره، یه ساختمونی که حموم و دستشویی و آشپزخونش تمیزتره... ولی اینترنتش فلاکت باره!!!

نمیدونم انتخابم درست بود و کار درستی کردم یا نه.. اونم تو این شرایط که نت برام حیاتیه... البته هم اتاقیم که تا الان اینجا بوده میگه خوبه ولی تا من اومدم که اینجوری داره می کنه...

َ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۸
میم.خ

نظرات  (۲)

۱۹ مهر ۹۳ ، ۱۳:۰۴ محمود بنائی
فوقش یک مودم جیبی مشکل را حل میکنه ولی انشاله درست میشه همون تا هزینه زیادی هم ندین.
پاسخ:
توو این اتاقی که من افتادم نه ایرانسل انتن میده نه رایتل، فقط همراه اول میگیره! 
یعنی دیگه اتاق نارنجی نیستی؟
پاسخ:
چرااااااا الان برگشتم به اتاق نارنجی ولی خوب یه دوسالی باید این هر از گاه دوریشو تحمل کنم! :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی