اتاق مه

اتاق مه

دیوارهای اتاقم یادآور خاطرات زیادیست . هم خوب هم بد...
با آن بزرگ شده ام...
و حالا دوست دارم اینجا هم اتاقی داشته باشم تا علاوه بر ثبت خاطرات گذشته و حالم، بعضی روزمرگی ها، دیده ها و ذهنیاتی که در جریان نسبتا آرام و بعضاً متلاطم زندگی ام رخ می دهد را ماندگار کنم...


میم.خ

جعل

پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۰ ب.ظ

امروز وقتی داشتم ورقه های مربوط به انتخاب واحدا و ... دانشگاه رو زیر و رو می کردم تا یه چیزیو پیدا کنم... یه دفه یاد 2 سال پیش افتادم... تو یکی از انتخاب واحدا یکی از بچه های شهرستان دیگه دیر رسیده بود و از طرفی مدیر گروه هم وقت محدودی رو برای امضای برگه ی پیش انتخاب واحد گذاشته بود... خلاصه اینکه این بنده خدا نرسیده بود و از طرفی آموزش نهایتاً تا همون روز برگه ها رو می خواست...

اینجا بود که من طبق یک عمل انسان دوستانه امضای بسیار سختِ مدیر گروهمون رو جعل کردم!  ولی خداییش کارم حرف نداشت! بازم درخواست بود ولی این یکی چون واقعاً شرایطش سخت بود اینکار. براش انجام دادم.

حالا مسئله اینجاس که آیا من مرتکب خطا شدم؟ باید استغفار کنم؟؟؟  ولی من که حق کسیو ضایع نکردم... اینقدر که این آموزش و مدیر گروها اعصاب مارو به هم ریختن پس چی میشه؟؟؟ 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۳۰
میم.خ

نظرات  (۱)

مطالبتون خیلی خوب بود
پاسخ:
سپاس!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی