اتاق مه

اتاق مه

دیوارهای اتاقم یادآور خاطرات زیادیست . هم خوب هم بد...
با آن بزرگ شده ام...
و حالا دوست دارم اینجا هم اتاقی داشته باشم تا علاوه بر ثبت خاطرات گذشته و حالم، بعضی روزمرگی ها، دیده ها و ذهنیاتی که در جریان نسبتا آرام و بعضاً متلاطم زندگی ام رخ می دهد را ماندگار کنم...


میم.خ

مشکل بلاگ

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۲۴ ب.ظ

سلام...

هرکی منو می خونه...

آیا شما هم در باز کردن بعضی بلاگ دوستان مشکل دارید...؟

من که فقط می تونم تعدادی محدودی از بلاگ ها رو اونم به مدد اینترنت اکسپلورر باز کنم. بازم این اکسپلورر!!!

شایدم فقط این مشکل منه؟؟؟ از دیروز این بساط برپاس...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۷
میم.خ

نظرات  (۲)

سلام
بله منم همین مشکل رو دارم....عجیبه
پاسخ:
خداروشکر حل شده انگار، از دیشب اینطور شده بود...
۲۹ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۰۷ مهندس بهشت
چرا با فایر فاکس کار نمیکنید؟؟؟؟؟
خیلی بهتر از اکسپلور
پاسخ:
نه باباااا از کروم استفاده می کنم ولی اون روز بلاگ مشکل داشت که فقط اکسپلورر بعضیارو باز می کرد. الا خداروشکر حل شده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی