اتاق مه

اتاق مه

دیوارهای اتاقم یادآور خاطرات زیادیست . هم خوب هم بد...
با آن بزرگ شده ام...
و حالا دوست دارم اینجا هم اتاقی داشته باشم تا علاوه بر ثبت خاطرات گذشته و حالم، بعضی روزمرگی ها، دیده ها و ذهنیاتی که در جریان نسبتا آرام و بعضاً متلاطم زندگی ام رخ می دهد را ماندگار کنم...


میم.خ

پسر

يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۳ ق.ظ

یه پسر چه جذابیتی در استفاده از لوازم آرایش، برداشتن و رنگ کردن ابروها و ... می بینه؟

مگه جز اینه که از نظر یه دختر اصیل این ظاهر اصلا جذاب نیست؟

مگه جز اینه که هم دختر و هم پسر دوس دارن توجه پسر و دخترای دیگه رو جلب کنن؟ 

ولی آخه این نوع جلب توجه بیشتر منفیه تا مثبت... 

مثل این که یه دختر با تمام ظرافت هاش مثل مردها صداشو کلفت کنه، با لحنی مردونه حرف بزنه، مثل مردا راه بره و لباس بپوشه...

اینم بیشتر جلب توجه منفی داره تا مثبت.... یعنی مردای کمی هستن که همچین ظاهری از یک زن رو دوس داشته باشن...

اصلا چه اصراریه که اینا می خوان جای همدیگه رو بگیرن...

مورد داشتیم با کلی دقت هم باورمون نمیشد طرف مرد(مرررررررررررررد!!!) باشه!

اگه هر کی قلمرو خودشو بشناسه و بشینه سر جاش این همه پیچیدگی تو دنیامون بوجود نمیاد... اگه احترام به شخصیت خود و اندکی وجدان بیدار در وجود هر آدمی باشه می تونیم راحت تر کنار هم زندگی کنیم... 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۶
میم.خ

نظرات  (۴)

۲۶ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۵۰ مهندس بهشت
یه جورایی موافقم من همیشه میگم صورت من بوم نقاشی نیس که هی رنگش کنم والا.....

پاسخ:
زن آرایش می کنه تا ظرافت و زیبایی شو زیاد کنه... حالا یکی کم یکی زیاد یکیم بلد نیست چجوری آرایش کنه... ولی آخه آدم آرایش پسرارو کجای دلش بزاره؟؟؟ 
سلام

شما همون میم بانو هستید که داستان زندگیتونو تو وب khaterateman.blog.ir مینوشتید؟
پاسخ:
سلام. نه وب قبلیم به این اسم نبود.
آهان

پس اشتباه گرفتم..ببخشید
ممنون از حضورتون

من از این پس به همه عشق جهان می خندم به هوس بازی این بی خبران می خندم

من ار ان روز که دلدارم رفت به غم و شادی عشق دگران می خندم
خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است کارم از گریه گذشتست به ان می خندم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی