اتاق مه

اتاق مه

دیوارهای اتاقم یادآور خاطرات زیادیست . هم خوب هم بد...
با آن بزرگ شده ام...
و حالا دوست دارم اینجا هم اتاقی داشته باشم تا علاوه بر ثبت خاطرات گذشته و حالم، بعضی روزمرگی ها، دیده ها و ذهنیاتی که در جریان نسبتا آرام و بعضاً متلاطم زندگی ام رخ می دهد را ماندگار کنم...


میم.خ

سختی...

جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۳۰ ب.ظ
یکی از سختی های زندگی! تطبیق دادن ساعت بدن بعد از ماه رمضونه... ساعت ۹صبح بلند میشم فکر می کنم دیر خوابیدم بازم باید بخوابم! یکی نیست بگه نه! بیدار باش خواب بسه!
چون با خواب زیاد صبح واقعا بهترین ساعات روز از دست میره و کلی کسلی جاشو می گیره! الانم من در همین حالت مذخرف کسلی تشریف دارم و با وجود انبوهی از کارها، بسیار ریلکس در حال گشت و گذار در فضای اینترتی و شبکه های اجتماعی هستم! به خصوص که شب گذشته هم نقش زیادی در این رخوت داره...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۰
میم.خ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی