اتاق مه

اتاق مه

دیوارهای اتاقم یادآور خاطرات زیادیست . هم خوب هم بد...
با آن بزرگ شده ام...
و حالا دوست دارم اینجا هم اتاقی داشته باشم تا علاوه بر ثبت خاطرات گذشته و حالم، بعضی روزمرگی ها، دیده ها و ذهنیاتی که در جریان نسبتا آرام و بعضاً متلاطم زندگی ام رخ می دهد را ماندگار کنم...


میم.خ

قهرمان زندگی من

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۳۱ ب.ظ

قهرمان زندگی من ، کسی ست که لابلای شلوغی های روزمره ذهنش، گمم نمی کند و به بهانه ترافیک پر ازدحام زندگی، مرا انتهای کوچه بن بست جا نمی گذارد...

قهرمان زندگی من جسارت راستگو بودن به چشمانم را بلدست و برای فرار از ندیدن دروغ هایش به سایه ها پناه نمی برد...

قهرمان زندگی من در پی احتمال داشتن فرصت های بهتر، مرا میان بود و نبودش محک نمی زند...

او کاشف منست

نه برهم زننده ام

و من، تا کنون کسی را نیافته ام که توانا به کشف و نواختن قطعه وجودم و شنیدنش باشد

از اینرو قهرمان زندگیم

خودم بوده ام و هستم.

لیلا هژیر

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۹
میم.خ

نظرات  (۴)

هعی.. گل گفته نویسنده اش.. به همین برکت قسم..
پاسخ:
هعی....
۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۲:۵۴ تک نویسی...
سلام

 امیدو.ارم کسی پیدا شود که این خصیویات را داشه باشد
پاسخ:
امید است که اینگونه باشد... :)
سلام
زیبا بود
التماس دعا دوست عزیز
به روزم
پاسخ:
ممنون... همچنین
۱۴ تیر ۹۴ ، ۰۵:۲۴ محمود بنائی
خوشبختم :) 
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی