اتاق مه

اتاق مه

دیوارهای اتاقم یادآور خاطرات زیادیست . هم خوب هم بد...
با آن بزرگ شده ام...
و حالا دوست دارم اینجا هم اتاقی داشته باشم تا علاوه بر ثبت خاطرات گذشته و حالم، بعضی روزمرگی ها، دیده ها و ذهنیاتی که در جریان نسبتا آرام و بعضاً متلاطم زندگی ام رخ می دهد را ماندگار کنم...


میم.خ

آماده باش!

يكشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۳۶ ب.ظ

دوست ندارم روزایی رو که هیچ کاری طبق برنامه ریزی پیش نمی ره و باید منتظر دقیقه نود باشی! مثل وضعیت آماده باشه! همه چی قاطی پاطیه! و منم دوری کننده از بی نظمی... ولی حالا جوری گریبانمو گرفته که دارم بی اعصاب می شم کم کم... 

اصولا این شرایط وقتی پیش میاد که :

1- کارت گیرِ آدمای بی خیال باشه...

2- کارت گیرِ ادارات و سازمان ها باشه...

3- متغیر های حالت تصمیم گیریت فوق العاده زیاد باشه...

4- خودت از بعضی لحاظ وابسته به افراد دیگه باشی...

و .... 

خسته شدم... زودتر نیمه اول شهریور بگذره... 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۹
میم.خ

نظرات  (۲)

۱۱ شهریور ۹۳ ، ۰۳:۵۲ محمود بنائی
واسه همین همیشه سعی میکنم متکی به نفس باشم! به جز ادارات که چاره ای نداره.
 در هنگام نیایش

به آنچه خدا به شما نداده ، فکر نکنید ...

به نعمت های بیشماری فکر کنید که ...

خـــــــــدا ...............

بدون نیایش به شما بخشیده است ...!!!

التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی