اتاق مه

اتاق مه

دیوارهای اتاقم یادآور خاطرات زیادیست . هم خوب هم بد...
با آن بزرگ شده ام...
و حالا دوست دارم اینجا هم اتاقی داشته باشم تا علاوه بر ثبت خاطرات گذشته و حالم، بعضی روزمرگی ها، دیده ها و ذهنیاتی که در جریان نسبتا آرام و بعضاً متلاطم زندگی ام رخ می دهد را ماندگار کنم...


میم.خ

بستنی

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶ ق.ظ

یه ساعته دارم با خودم کلنجار میرم که اون یه دونه بستنی باقیمونده توو فریزر  رو بخورم یا نه...

یعنی واسه بستنی خوردنم آدم باید عذاب وجدان بگیره...

خوب چرا آخه انقد خوشمزس...

مصداق اون کاراییه که واقعاً لذت بخشه ولی چندان مفید هم نیست... 

حالا اگه برا جسم ضرر داره برای شادی روح که خوبه؟

انقدر رعایت غذایی می کنیم به روحمون فشار میاد تا جسم سالم باشه... حالام بذاریم یه بار این روح بیچاره شاد بشه...

خلاصه اینکه با این فلسفه چینی ها...

بفرمایید بستنی....! :))))))))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۶

نظرات  (۱)

خخخخ!

یاد خودم میفتم که چه بی عذاب وجدان بستنی ها رو نیست میکنم!;)
پاسخ:
کار خوبی می کنی! ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی